سکوتم را باور نکن من بی تو راحت نیستم
بهترين هديه شما به ما نظرات گل شما هستندپس دوستان ما رو از نظراتتون بي نصيب نكنيد !

گوشی های پرفروش
 

معرفی گوشی های پرفروش تلفن همراه در هفته گذشته

موبنا- فعالان ودست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در هفته گذشته را در میانگین قیمت زیر 300 هزار تومان اعلام کردند.


 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از منابع بازاری، کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا گوشی هایی که از بهای بالایی برخوردارند چندان مورد تقاضای عموم مشتریان قرار نگیرد.
*نوکیا همچنان یکه تاز بازار است
بازار گوشی های نوکیا که از میانگین قیمت زیر 300 هزار تومان برخورداند، به دلیل افزایش تقاضای مشتریان به گرمی سپری می شود.
X6 هشت گیگابایتی و c5 این برند  از جمله مدل های خوش فروش در سطح بازار تلفن همراه هفته گذشته معرفی شدند که به بهای 300 و 180  هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
 گوشی C5 از قابلیت های نظیر صفحه نمایش TFT 2.2 اینچی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی بهره می برد.
گوشی X6  هشت گیگابایتی نیز  از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی لمسی، حافظه داخلی هشت گیگابایتی،‌ دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی بهره می برد.
 گوشی 7230 نوکیا از دیگر گوشی های پرفروش این برند بود که  با قیمت 174 هزار تومانی با تقاضای بالای از سوی مشتریان روبرو شده است.
در میانگین قیمت گوشی های زیر 100 هزار تومان نیز مدل های 2700 ، 1616 و 1800 از جمله گوشی هایی بودند که در میان کاربران تلفن همراه از محبوبت خوبی برخوردار شدند.
**K970  دوست داشتنی
K970  سونی اریکسون توانست در هفته گذشته همچنان صدرنشینی خود در بازار را حفظ کند.
این مدل سونی اریکسون با امکانات مناسب و بهای زیر 200 هزار تومانی توانست تقاضای بالایی از مشتریان را به خود اختصاص دهد .
از امکانات بارز گوشی K970 سونی اریکسون که با قیمت 165 هزار تومان به فروش رسید می توان به صفحه نمایش TFT 2.2اینچی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت توسط مموری کارت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی  اشاره کرد .
از میان گوشی های بالای 200 هزار تومانی این برند می توان به VIVAZ و X10 MINI اشاره کرد که  همچنان در لیست پرفروش ترین های اسونی اریکسون در هفته گذشته قرار گرفت.
گوشی VIVAZ که به بهای 285 هزار تومان به فروش رسید توانست به دلیل برخورداری از دوربین هشت مگاپیکسلی ازفروش بالایی در بازار برخوردار شود .
از سایر امکانات این گوشی می توان به صفحه نمایش TFT لمسی 3.2 اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت، سیستم عامل سیمبین ،خروجی تلویزیون و جک صوتی اشاره کرد .
گوشی X10 MINI نیز با قابلیت های بالا و بهای فروش 225 هزار تومانی توانست  همچنان در لیست پرفروش ترین های سونی اریکسون جای گیرد.
** سامسونگ و مدل های متنوع
 دو مدل s5253 و Corby در هفته گذشته از بیشترین تقاضا در بازار  تلفن همراه برخوردار شد و به همین دلیل در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.
 گوشی S5253 سامسونگ که به بهای 175 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی TFT ، ارتقا حافظه داخلی تا 16 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی و سیستم عامل بادا بهره می برد .
گوشی Corby سامسونگ نیز با بهای 123 هزار تومانی از امکاناتی صفحه نمایش لمسی 2.8  اینچی TFT ، ارتقا حافظه داخلی تا  هشت گیگابایت توسط مموری کارت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  دو مگاپیکسلی بهره می برد .
از سایر گوشی های پرفروش این برند در هفته گذشته می توان به S5560 ، C3303 و C3530   اشاره کرد که با قیمت 170 ، 92 و 123  هزار تومانی بیشترین آمار تقاضا در بازار تلفن همراه را به خود اختصاص داده اند.

شنبه 6 / 2 / 1390برچسب:, :: 7:2 AM :: نويسنده : محسن باراني* نديم پرور

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

هیچ وقت خودت را برای كسی شرح نده كسی كه تورا دوست داشته باشد نیازی یه این كار ندارد وكسی كه تورا دوست ندارد ان را باور نخواهد كرد. دوستان خيلي ببخشيد كه هميشه نميتونم براتون آپ باشم .چون دارم ميرم يه جايي كه يه يك سال و نيم طول ميكشه كه دوباره برگردم............ انشاال....... وقتي كه برگشتم كارمو به شكل جدي دنبال ميكنم و پاسخگويي شما دوستان گلم هميشه هستم . باراني
موضوعات


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 692
بازدید کل : 567234
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


: دوستان نظر فراموش نشه ... دوستون دارم